Teslimat ve İade

 

Teslimat Koşulları

www.paspartu.com.tr sitemizde satılan tüm ürünlerde tüm kargo ücretleri alıcıya aittir. Kargo ücretlerinin ödemeleri, ilgili kargo firmasına yapılacaktır. 
Siparişleriniz, aksi talep edilmedikçe anlaşmalı olduğumuz kargo firması aracılığıyla gönderilecektir. Kargo dahil siparişinizle ilgili iletmek istediğiniz hususlar için, ödeme sayfasındaki “EK BİLGİ” alanını kullanınız.
Siparişleriniz, banka onayı alındıktan sonra en kısa sürede hazırlanıp kargoya teslim edilir. Teslimat adresinin çıkış şubesine uzaklığına göre kargo şirketi siparişinizi size ulaştıracaktır.
Kargo şirketlerinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerinde yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, kargo firmalarının işleyişlerinde sorun yaşandığı durumlarda, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde gecikme olabilir. Bu gecikmelerden dolayı paspartu.com.tr sorumlu tutulamaz.
Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu yüzden üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir. Bayram ve tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.
Siparişiniz onaylandığında tarafınıza bir bilgilendirme e-posta’sı gönderilecektir. Seçtiğiniz ürünlerden herhangi birinin stokta mevcut olmaması durumunda konu ile ilgili bir e-posta size yollanacak ve ürünün ilk stoklara gireceği tarih tarafınıza bildirilecektir.
Paspartu.com.tr online alışveriş sitesidir. Aynı anda birden çok kullanıcıya alışveriş yapma imkanı tanır. Ender de olsa tüketicilerin aynı ürünleri alması söz konusudur ve ürün stoklarda tükenebilmektedir. 
Bu durumda ;
Ödemesini internet üzerinden yaptınız ürün eğer stoklarmızda kalmamış ise en az 4 (Dört) en fazla 30 (otuz) gün bekleme süresi vardır. Ürün bu tarihleri arasında tüketiciye verilemez ise yaptığı ödeme kendisine iade edilir.
“Hasarlı ve eksik” paket durumunda; hasar görmüş ve içeriği eksik paketler teslim alınmayarak kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı veya eksik olmadığı görüşünde ise, Alıcı paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız ve eksiksiz teslim edildiğini kontrol ettirmeyi ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini istemelidir. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Hasarlı veya içeriği eksik paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda info@paspartu.com.tr email adresine mail ekine tutanak eklenerek bildirilmelidir.

Ürün İade Koşulları

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren yasal süre olan 14 gün içerisinde bizimle email adresi üzerinden iletişim kurmanız gerekmektedir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 14 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
– 14 gün içinde paspartu.com.tr Müşteri Hizmetleri’ne yazılı bildirim yapılmalıdır.
– Faturasız yapılan iadeler kabul edilmediğinden ürün/ürünler iade faturası ile birlikte adresimize gönderilmelidir.
– Kullanılmış veya kullanım hatası sonucu zarar görmüş ve paketi hasar görmüş ürün/ürünler iade alınmayacağı ve kargo ücreti müşteriye yansıtılarak geri gönderileceği için iade edilecek ürün/ürünler varsa tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ve paketi hasar görmemiş şekilde eksiksiz iade edilmelidir.
– Eğer ürünün faturası şirketiniz adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumunuzun düzenlemiş olduğu iade faturası veya iade irsaliyesini (ya da irsaliyeli fatura) iade ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
– Yukarıdaki koşullar sağlandıktan sonra ödeme şekline göre iade için ilgili bankaya talimat iletilir. Bundan sonraki süreç bankaya ait olup, iade/iptal işlemlerinin süresi her bankanın çalışma koşullarına göre farklılık göstermektedir.
– Cayma hakkı nedeniyle iade edilen veya iade koşullarını sağlamadığı tespit edilen ürünün satıcıya geri gönderilirken ödenen kargo bedeli ALICI tarafından karşılanacaktır.

Güncelleniyor…
  • Sepetinizde ürün bulunmuyor.